SCRIB este o aplicație Windows {.NET Framework} scrisă în C#. Pentru dezvoltarea interfețelor grafice (UI) folosim componente furnizate de Progress ‘Telerik’.
SCRIB Web EDP (Employee Digital Portal) este o aplicație web construită folosind framework-ul ASP.NET Core 2.1 MVC.
Pentru aplicația SCRIB, conectarea la baza de date se poate face cu Windows Authentication sau cu un utilizator declarat în ConnectionString, în funcție de preferință.
Pentru SCRIB Web EDP, conectarea se face prin autentificare SSO cu AD-ul (Active Directory) companiei. Această aplicație utilizează IdentityServer4 și funcționează ca furnizor OpenID Connect pentru aplicațiile web dezvoltate. Aplicațiile web comunică cu aplicația SCRIB prin API-uri autentificate.
Asistența se oferă de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00, cu excepția zilelor libere legale.
Prețul aplicației SCRIB are la bază mai multe informații. Principalii parametri care sunt luați în calcul atunci când facem o ofertă sunt: numărul de angajați din payroll, numărul de utilizatori, numărul de companii, modulele licențiate și opțiunile acestora.
Există două variante de licențiere: cumpărare (licență) sau închiriere (licențiere).
După instalarea bazei de date, pentru a instala aplicația SCRIB pe un calculator puteți apela la serviciul nostru de asistență sau vă livrăm un kit de instalare.
Da, se pot importa date din baza de date a aplicației REGES Online.
Datele importate sunt: datele angajatorului, datele personale ale angajaților și istoricul de contracte al acestora.
Aplicația SCRIB Web EDP se închiriază pe baza unui abonament lunar.
Având în vedere complexitatea modurilor de conectare, în funcție de contextul AD-ului fiecărei companii, pentru a putea realiza o ofertă de preț avem nevoie de mai multe informații.
Vă rugăm să ne contactați pentru detalii personalizate.
Aplicația SCRIB se actualizează printr-un serviciu dedicat. La accesarea aplicației, dacă există o versiune mai nouă, actualizarea se va face automat. De asemenea, după accesare, puteți folosi opțiunea din meniu: RB \ Update. La lansarea aplicației UPDATER, se va descărca și instala automat cea mai recentă versiune de SCRIB, indiferent de versiunea curentă.
În general, baza de date o instalăm noi. În condiții mai stricte de securitate, putem asista instalarea și configurarea acesteia în funcție de nivelul de securitate dorit.
Da, se pot importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat, din fișierul .RVS pus la dispoziție de dumneavoastră.
Aplicația SCRIB include un set de parametri de bază, prestabiliți.
În funcție de necesitățile dumneavoastră, aceștia pot fi:
-
adaptați în timpul implementării;
-
actualizați ulterior prin sistemul de asistență;
-
înlocuiți cu formule personalizate, valabile de la o lună specificată (ex: ll.aaaa).
Astfel, modul de calcul salarial reflectă cu precizie regulile interne ale fiecărei organizații.
Aplicația SCRIB folosește Microsoft SQL Server versiunea 2016 sau o versiune mai nouă.
Având în vedere că aplicația rulează în cloud-ul dumneavoastră, instalarea și mentenanța acesteia se face prin deployment direct de către noi sau printr-un pachet de instalare, cu ajutorul căruia veți realiza actualizările local.
Baza de date este actualizată în cadrul aceluiași proces de update. Mai exact, update-ul presupune:
-
actualizarea licenței (parametrii de licență, module, opțiuni),
-
actualizarea aplicației SCRIB (fișierele aplicației),
-
actualizarea bazei de date.
În funcție de aplicația utilizată de dumneavoastră, putem asigura importul de date.
În principiu, majoritatea importurilor se fac din fișiere .XLSX, însă avem și tool-uri de import dedicate anumitor aplicații.
Fiecare utilizator deține permisiuni stricte la nivel de:
- acces companii
- acces la dateleangajaților din locurile de activitate din cadrul fiecărei companii
- acces la datele angajaților în funcție de nivelul acestora
- acces la introducerea și actualizarea datelor
- acces la vizualizarea rapoartelor
- acces la vizualizarea și actualizarea proceselor
Toate aceste permisiuni le puteți seta dumneavoastră cu un utilizator de tip Admin sau le putem administra noi în cadrul programului de asistență.