Da, ROBITE este certificată pentru a putea depune date prin API în portalul REGES Online. Orice acțiune facută pe contracte în SCRIB Desktop este transmisă ulterior în REGES Online și se va înregistra și răspunsul primit în legatură cu fiecare transmitere în parte.
Da, la crearea unei societăți noi în aplicația SCRIB Desktop se vor importa datele legate de angajați și ultima stare a contractelor active sau suspendate din fișierele exportate de pe platforma REGES Online.
Aplicațiile SCRIB Web EDP folosesc Microsoft SQL Server versiunea 2022 sau o versiune mai nouă.
SCRIB Desktop este o aplicație Windows {.NET Framework} scrisă în C#. Pentru dezvoltarea interfețelor grafice (UI) folosim componente furnizate de Progress ‘Telerik’.
SCRIB Web EDP (Employee Digital Portal) este o aplicație web construită folosind framework-ul ASP.NET Core.
Pentru aplicația SCRIB, conectarea la baza de date se poate face cu Windows Authentication sau cu un utilizator declarat în ConnectionString, în funcție de preferință.
Pentru SCRIB Web EDP, conectarea se face prin autentificare SSO cu AD-ul (Active Directory) companiei. Această aplicație utilizează IdentityServer4 și funcționează ca furnizor OpenID Connect pentru aplicațiile web dezvoltate. Aplicațiile web comunică cu aplicația SCRIB prin API-uri autentificate.
Asistența se oferă de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00, cu excepția zilelor libere legale.
Prețul aplicației SCRIB are la bază mai multe informații. Principalii parametri care sunt luați în calcul atunci când facem o ofertă sunt: numărul de angajați din payroll, numărul de utilizatori, numărul de companii, modulele licențiate și opțiunile acestora.
Există două variante de licențiere: cumpărare (licență) sau închiriere (licențiere).
După instalarea bazei de date, pentru a instala aplicația SCRIB pe un calculator puteți apela la serviciul nostru de asistență sau vă livrăm un kit de instalare.
Da, se pot importa date din baza de date a aplicației Revisal HG500-2011. Datele importate sunt datele angajatorului, datele personale ale angajaților și istoricul de contracte al acestora.
Aplicația SCRIB Web EDP se închiriază pe baza unui abonament lunar.
Având în vedere complexitatea modurilor de conectare, în funcție de contextul AD-ului fiecărei companii, pentru a putea realiza o ofertă de preț avem nevoie de mai multe informații.
Vă rugăm să ne contactați pentru detalii personalizate.
Aplicația SCRIB Desktop se actualizează printr-un serviciu dedicat. La intrarea în SCRIB Desktop dacă există update pentru versiunea dumneavoastră se va face automat sau după intrarea în aplicație se poate apela din meniu ROBIT\Update SCRIB. La lansarea aplicației UPDATER se va descărca și se va instala ultima versiune de SCRIB indiferent de versiunea curent instalată.
În general, baza de date o instalăm noi. În condiții mai stricte de securitate, putem asista instalarea și configurarea acesteia în funcție de nivelul de securitate dorit.
Da, se pot importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat, din fișierul .RVS pus la dispoziție de dumneavoastră.
Aplicația SCRIB Desktop se instalează cu un model de calcul cu un set de parametrii de bază. În funcție de ediția licențiată si de necesitățile dumneavoastră, în procesul de implementare și în continuare prin sistemul de asistență, se vor adăuga parametrii noi sau se va modifica începând cu luna si anul formula de calcul pentru fiecare parametru în parte.
Aplicația SCRIB folosește Microsoft SQL Server versiunea 2022 sau o versiune mai nouă.
Având în vedere că aplicația rulează în cloud-ul dumneavoastră, instalarea și mentenanța acesteia se face prin deployment direct de către noi sau printr-un pachet de instalare, cu ajutorul căruia veți realiza actualizările local.
Baza de date este actualizată în cadrul aceluiași proces de update. Mai exact, update-ul presupune:
-
actualizarea licenței (parametrii de licență, module, opțiuni),
-
actualizarea aplicației SCRIB (fișierele aplicației),
-
actualizarea bazei de date.
Asigurăm import pentru toate datele din aplicație. În principiu, toate importurile se fac din fișiere .XLSX cu formate prestabilite, care sunt puse la dispoziție direct în aplicație.
Fiecare utilizator deține permisiuni stricte la nivel de:
- acces companii
- acces la dateleangajaților din locurile de activitate din cadrul fiecărei companii
- acces la datele angajaților în funcție de nivelul acestora
- acces la introducerea și actualizarea datelor
- acces la vizualizarea rapoartelor
- acces la vizualizarea și actualizarea proceselor
Toate aceste permisiuni le puteți seta dumneavoastră cu un utilizator de tip Admin sau le putem administra noi în cadrul programului de asistență.