
Stabil
Configurabil
Rapid
Intuitiv
Bazat pe procese
SCRIB este o aplicație de HR și salarizare / payroll construită cu cele mai noi tehnologii de programare, ce asigură evidența de personal și calculul salariilor pentru companii medii și mari. Flexibilitatea este dată de cele 3 ediții ale aplicației SCRIB, care oferă o gamă largă de configurări, atât prin opțiunile disponibile, cât și prin configurarea modului de calcul al drepturilor, reținerilor și viramentelor (contribuțiilor) la nivel de societate. Conceptele care stau la baza aplicației SCRIB sunt originale și se bazează pe procese pentru introducerea, modificarea și calcularea datelor, astfel încât acestea să fie tot timpul valide.
Importul de date în SCRIB din baza de date REGES Online
La implementare se vor importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și istoricul de contracte al acestora din baza de date a aplicației REGES Online.
Importul de date în aplicația SCRIB din fișierul REGES Online (.RVS)
La implementare se vor importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat din fișierul .RVS pus la dispoziție de dumneavoastră.
Importul de date din fisiere .XLSX
La implementare se vor importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat din fișierul .XLSX pus la dispoziție de dumneavoastră.
Generare de documente din activitatea de personal
SCRIB generează și salvează în baza de date documentele în funcție de acțiunea făcută. De exemplu, în cazul acțiunii de angajare se va genera Contractul Individual de Munca, în cazul acțiunii de încetare a contractului de muncă se va genera Decizia de încetare. Aceste documente sunt generate pe baza unor formate create de utilizator, care pot fi vizualizate, modificate sau exportate ulterior. Totodată, la crearea documentelor se pot adăuga câmpuri personalizate ce vor fi completate înaintea generării acestora, astfel încât puteți include în documente și informații care nu sunt disponibile în aplicația SCRIB.
SCRIB generează fișierul .RVS pentru depunerea la Registrul General de Evidență al Salariaților
În procesul de generare a fișierului .RVS aveți posibilitatea să selectați care dintre operațiile noi făcute asupra contractelor doriți să le transmiteți în REGES Online. Mai mult, aplicația SCRIB permite afișarea diferențelor între două transmiteri succesive.
Documente semnate digital
ROBITE a semnat cu certSIGN în 2021 un parteneriat tehnologic prin care aplicația DocSign permite semnarea documentelor cu semnătură digitală în cloud. DocSign este o aplicație web dezvoltată de ROBITE care vă permite să semnați digital orice document generat din SCRIB. Semnarea este implementată cu un grad ridicat de securitate, prin autentificare în doi pași (cu doi factori): parola solicitată în momentul autentificării și codul unic de autorizare transmis prin SMS pentru semnarea documentului/documentelor.
Arhivarea digitală a documentelor semnate digital
Tot în parteneriatul cu cei de la certSIGN am dezvoltat o aplicație web, DocArchive, care preia documentele semnate digital în DocSign și le trimite în serviciul de arhivare digitală al acestora.
SCRIB permite introducerea și urmărirea mai multor contracte pe un angajat în paralel
SCRIB gestionează fiecare contract în parte, cu istoric, și face calculul de rețineri o singură dată pentru toate drepturile salariale lunare aferente acestora.
Modalitatea de calcul permite schimbarea salariului tarifar în timpul lunii
De fapt, SCRIB permite schimbarea datelor din contract ce țin de calculul de salarizare în timpul lunii, ori de câte ori este nevoie, fără griji legate de calcularea drepturilor, reținerilor, viramentelor și a generării declarațiilor ce trebuie întocmite.
Modul de calcul salarial este configurabil 100%
Modul de calcul este configurabil atât la nivelul drepturilor și reținerilor, cât și la nivelul viramentelor (contribuțiilor). Numărul variabilelor este nelimitat pentru calcularea drepturilor, reținerilor și viramentelor (taxelor), fiind specific fiecărei companii. Toate formulele de calcul sunt evidențiate cu istoric, astfel încât orice modificare făcută să nu afecteze modul de calcul din trecut.
Management istoric de date
Faptul că toate datele importante ținute în aplicație sunt cu management istoric atestă exactitatea informațiilor furnizate de SCRIB. Numele și prenumele angajatului, adresa angajatului, atributele și datele de salarizare ale angajatului sunt păstrate cu istoric, prin înregistrări de tipul Declarată – PânăLaData.
Sistemul de mesaje
Sistemul de mesaje avertizează utilizatorii asupra unor validări sau evenimente întâmplate. Mesajele sunt de trei tipuri: avertizare, critice sau informative. Mesajele de tip informativ se vor afișa în funții de nivelul și experiența utilizatorului.
O aplicație controlată prin procese
Procesul este controlul de bază a aplicației SCRIB la nivelul interfeței cu utilizatorul. Cu ajutorul proceselor, utilizatorul are o imagine de ansamblu asupra datelor introduse în aplicație și a calculelor efectuate la nivelul fiecărei luni. Totodată, cu ajutorul acestora se va bloca accesul la modificarea datelor atunci când este cazul.
Notificări
Notificările sunt adăugate la finalul fiecărei acțiuni legate de contract și sunt afișate în interfața aplicației pe o perioada predefinită. Aplicația afișează notificări despre acțiunile pe care trebuie să le faceți, fără a mai nota în diferite moduri.
Acces societăți, permisiuni și procese
Intrarea în aplicație se face cu Utilizator și Parolă. Pentru fiecare utilizator se pot seta drepturi de acces la societăți, locuri de activitate, procese și permisiuni pentru introducerea de date și vizualizarea sub formă de rapoarte. Accesul la procese se face prin setarea dreptului de vizualizare, marcare și demarcare la nivel de proces. Cu ajutorul combinațiilor dintre permisiuni și starea proceselor se poate bloca cu ușurință accesul la modificare, ștergerea sau adăugarea de date.
Interacțiunea aplicației cu utilizatorul se face în funcție de nivelul acestuia
Nu de puține ori întâlnim aplicații în care, pentru a face o acțiune, primim același mesaj de confirmare chiar și după ce cunoaștem aplicația foarte bine. Există situații când unele mesaje din aplicație ar trebui să dispară după ce utilizatorul devine familiar cu modul de utilizare. SCRIB tratează utilizatorii în funcție de nivelul acestora, astfel încât, după ce aplicația este cunoscută bine, utilizatorul nu mai pierde timp cu confirmarea unor acțiuni evidente.
Generator de rapoarte propriu
Pentru fiecare tip de raport există un set de câmpuri (coloane) ce pot fi incluse în raport. Generatorul de rapoarte vă permite să setați pentru fiecare tip de raport un număr nelimitat de formate (layout-uri) în care să organizați datele. Odată setat un format, puteți vizualiza și tipări raportul, exporta sau trimite pe e-mail în format XLSX, PDF, CSV, XLS, RTF, TIFF, MHTML, XPS.
Tot cu ajutorul generatorului de rapoarte puteți obține cu ușurință centralizatoare prin gruparea datelor și stabilirea funcțiilor dorite pe fiecare coloana în centralizator. Modalitatea de filtrare a datelor incluse în raport este nelimitată, având în vedere că pentru fiecare coloană se poate activa un filtru.
Pentru fiecare format se vor stabili coloanele vizibile, ordinea acestora, sortarea datelor în coloană, gruparea datelor în raport după una sau mai multe coloane. Pentru toate edițiile există posibilitatea de a adaugă coloane noi în raport care să conțină formule de calcul complexe.
Pentru o vizualizare cat mai clara a datelor puteți să formatați în culori celulele sau rândurile care respecta anumite validări.